„Nareszcie wakacje”, czyli rozmowa o wymarzonym miejscu na rodzinny wyjazd.
A Wy gdzie spędziliście wakacje? Nad morzem, w górach, u babci?
Chcecie dowiedzieć się gdzie pojechali Kuba i Buba?
Odpowiedź na to pytanie zna Pani Lidia Obarzanek ze Szkoły Podstawowej w Myśligoszczy.
Zapraszamy do wysłuchania.
I wszystko się wyjaśniło …
Czas sprawdzić swoją wiedzę!
Kliknij i rozwiąż quiz.
Na dobry start:
Dla zaawansowanych:
Wspólnie do twórczego działania
Potrzebujesz: drobne przedmioty, którym można nadać drugie życie. Np. pojemniki po jogurtach, tacki, patyczki, butelki plastikowe, rolki od papieru, słoik; klej, taśma, kartoniki, kredki, nożyczki.

Dorosły:
- organizuje dziecku pojemniki po jogurtach, tacki, patyczki, oraz inne drobne przedmioty, którym można przed wyrzuceniem nadać drugie życie,
- przygotowuje różne materiały służące do klejenia, łączenia,
- pokazuje dziecku różne łodzie, żaglówki, statki, dzięki którym można się poruszać po wodzie.
Dziecko:
- za pomocą zebranych materiałów, na drodze doświadczania i eliminowania konstruuje coś, co będzie unosić się na wodzie,
- testuje maszynę pływającą w domowych warunkach, np. miska z wodą,
- po wspólnym wodowaniu łódź/ maszyna może posłużyć do dalszej zabawy np. w przewożenie towaru: koraliki, koreczki – w zależności od udźwigu skonstruowanej łodzi.
Opracowanie:
KILIMANDŻARO ROZWÓJ OSOBISTY I PSYCHOEDUKACJA KREATYWNA
MONIKA SZOPIŃSKA
Przesyłajcie zdjęcia Waszych prac na adres: biblioteka@cksit.debrzno.pl